Tim Francis

Bestuurslid

Als trotse inwoner van Heusden-Zolder wil hij samen met CD&V bouwen aan een warme gemeente. Sinds begin 2017 is hij dan ook met veel enthousiasme in het bestuur van CD&V Heusden-Zolder gestapt. Hij wil als nieuweling/jongeling mee het verschil maken bij de verkiezingen in 2018 en CD&V terug aan het roer zetten om zo het beleid mee uit te stippelen voor de komende jaren.

Sinds 2012 is hij getrouwd met Helga Leten. Samen hebben ze een mooie dochter Emma. Als vader wil hij een mooie samenleving waarin het goed toeven is voor hem en zijn gezin.

Professioneel is hij actief als Account Manager bij Prato. Hij heeft dan ook voortdurend contacten met mensen. Hij wil die toegankelijkheid en zijn luisterend oor ten dienste stellen in de lokale politiek.

Naast zijn politieke activiteiten is hij bestuurslid bij de Koninklijke en Menslievende Vereniging der Dragers van Eretekens en Medailles van Belgiƫ. Met afkorting K.M.V.D.E.M.B. is het ongetwijfeld de vereniging met de langste afkorting. Het is een heel mooie vereniging die al meer dan 150 jaar bestaat en mensen eert voor daden van Moed en Zelfopoffering. Ook is hij lid bij KWB Heusden waar hij regelmatig een activiteit bijwoont.

Ook is hij een gepassioneerd voetbalfan. Iedereen heeft een uitlaatklep nodig in het leven.