An De Lafonteyne

Bestuurslid

• Geboortedatum:

12 november 1971

An De Lafonteyne is al meer dan 15 jaar, zoals ze zelf graag zegt, een (h)echte trotste inwoner van Heusden-Zolder. Ze is geboren en getogen in Heist op den Berg (Hallaar)

Ze heeft eerst drie jaar in Viversel gewoond, waar ze onder andere actief was in het oudercomitee van de lagere school, waarbij ook een jaar als voorzitster. Daarna heeft ze een paar jaar zeer fijn vertoefd met haar kids in Zolder centrum, in de dorpstraat, om uiteindelijk een mooie bouwgrond te vinden in het gezellige Eversel. En daar woont ze al 9 jaar echt zeer graag!
Na jaren waarin haar gezin, het bouwen van haar huis... in combinatie met haar job, veel van haar kostbare tijd opslorpten, heeft An nu meer tijd gevonden voor wat haar daarnaast ook drijft: ‘zich inzetten voor de gemeenschap’
Het huis is intussen een gezellige thuis geworden, de kids worden meer zelfstandig en ondersteunen haar nu ook graag in het feit dat ze, naast de zorg voor hen, nu ook verder wil bijdragen aan een veilig, warm en gezellig Heusden-Zolder.
Vorig jaar is An voor het eerst gaan helpen bij de parochiefeesten in Eversel. Het warme onthaal toen, heeft haar de energie gegeven om zoveel mogelijk in de toekomst mee te helpen, ook voor Heusden-Zolder in het algemeen! Voor haar is een goed dorpsgevoel echt belangrijk!

Professioneel is An actief als Data & Analytics Manager binnen het distributiecentrum van Nike, te Laakdal.
An is nieuw binnen CD&V, en ook al kent ze de kern al geruime tijd, de omstandigheden weerhielden haar lang om zich actief bij CD&V te voegen.
Maar nu is ze er echt klaar voor en enorm gedreven! Ze hoopt dat ze met haar enthousiasme, haar teamsprit, haar luisterend oor positief kan bijdragen om CD&V terug aan het roer te helpen. Haar professionele ervaring in het oplossingsgericht denken en haar overlegmogelijkheden kunnen hier zeker bijdrage in leveren. En ook om na oktober 2018 verder het beleid uit te stippelen naar een politiek stabiel Heusden-Zolder!

An is iemand die zich echt wil inzetten om het juiste te doen. Iemand die ook niet te snel oordeelt en iedereen gelijke kansen wil geven.
Ze gelooft niet in extremen. Het leven is niet zwart-wit, er is altijd een middenweg te vinden die kan werken! De mens moet centraal blijven staan. Luisteren naar onze gemeenschap is waar zij graag samen met CD&V echt voor wil staan. Ze wil mensen aanmoedigen om samen met haar mee deel te nemen aan de besluitvorming. Ze wil er mee voor zorgen dat de verenigingen binnen Heusden-Zolder meer betrokken geraken.
Ze wil echt ook graag mee bijdragen aan “een weg vooruit”!

Als je meer vragen hebt naar haar, mag je haar steeds een email droppen.