WIJ zeggen: Bedankt

Op frequente basis zetten wij met veel plezier mensen in de bloemetjes voor hun harde werk en/of hun toewijding om Heusden-Zolder weer een stukje beter en aangenamer te maken. Hier kunt u terugkijken wie (en waarom) we in de aandacht hebben geplaatst en een lekker WIJ-biertje cadeau hebben gedaan.

Bedankt Yvo Heyligen!

Het Wij-bier was deze maand voor Yvo Heyligen. Reeds van bij de start, is hij voorzitter van Anker. Anker is een vereniging waar armen het woord nemen. De eerste en derde maandag van de maand organiseren de bestuurders een praatcafé. Aan erg democratische prijzen willen ze een lekkere maaltijd aanbieden aan kansarmen. Twee maal per jaar organiseren ze een reisje. In 2018 zullen ze naar Trier en naar de kerstmarkt gaan. CD&V dankt het hele bestuur voor hun groot engagement.

Bedankt Schoolbestuur Sfc!

Vandaag hebben we een WIJ-bier overhandigd aan een delegatie van het schoolbestuur van het sint-franciscuscollege.
De samensmelting van de twee campi tot een grote eenheidscampus aan de P. Amideuslaan in Berkenbos is niet alleen bouwkundig maar ook organisatorisch een huzarenstukje geworden.
Het team van het schoolbestuur bestaat stuk voor stuk uit mensen die vanuit hun engagement voor een kwalitatieve middelbare school in onze gemeente zich geheel vrijwillig inzetten.
Dankjewel daarvoor!

Bedankt Guido Aerts!

Guido Aerts van de Geschied- en Heemkundige Kring Heusden - Limburg kreeg van CD&V Heusden-Zolder een WIJ-bier pakket.
Hij verdient dit dubbel en dik voor zijn inzet voor de tentoonstelling ‘Kerststallen van over de hele wereld’ in WZC Hof ter Bloemen.
Guido kan niet alleen heel begeesterend rondleiden, met de tentoonstelling heeft hij erfgoed heel toegankelijk gemaakt voor
een groot publiek en hij heel extra leven binnengebracht in WZC Hof Ter Bloemen, een aangename afwisseling voor de bewoners in deze eindejaardagen.
Ook de inzet van de Dorpsraad Heusden verdient in dezen een dikke pluim!

Bedankt Gerard Leten!

Helemaal in de kerstsfeer hebben wij een WIJ-bierpakket overhandigd aan de immer sympathieke scout Gerard Leten! Gerard is al jaar en dag actief binnen de Scouts en Gidsen Sint-Bavo Eversel. Al even lang begeleidt hij daar jonge mensen op een positieve manier naar groei en samenwerking! Bedankt Gerard voor jouw inzet voor onze jeugdbeweging!

Bedankt Gerline Gielissen & Herwig Nulens!

Gerlinde Gielissen en Herwig Nulens kregen het CD&V Wij-bier overhandigd. Art27 organiseert elk jaar een uitzonderlijke kunst tentoonstelling tvv projecten in het Zuiden. 2017 was een uitzonderlijke succesvolle editie. Met dank aan het enthousiasme van Gerlinde en Herwig en hun heel team. Proost

Bedankt Greta Leyssens!

Greta Leyssens werd door Sonja Claes, Rita Vanhove en Marie José Vanluyd in het zonnetje geplaatst. Ze kreeg het CD&V WIJ bier voor een uitzonderlijke WIJ PRESTATIE . Samen met 35 mensen die leven dankzij een getransplanteerd orgaan beklom ze de Mont Ventoux. Move. Play. Believe. Be. Love. Give is haar levensles. We dronken samen met haar een lekker alcoholvrij aperitief.

Bedankt Annick Bogaerts!

Regelmatig zetten we iemand uit onze gemeente in de bloemetjes die dit volgens ons, CD&V, heel hard verdient. Zo gingen Kristof Was en Davy Schruers in april langs bij Annick Bogaerts. Annick is afkomstig van Lummen, maar woont al jaren samen met haar man en 2 kinderen in onze gemeente. Ze is van basisopleiding Vroedvrouw en ze haalde onlangs de media door als eerste vroedvrouw professor te worden aan de Universiteit van Antwerpen in de masteropleiding Verpleeg- en Vroedkunde. Annick doet momenteel onderzoek naar overgewicht voor, tijdens en na de zwangerschap. Ze brengt hier weldra, samen met een team van onderzoekers, een app voor uit om vrouwen te begeleiden en aan te moedigen om hun gewicht (terug) op het ideale peil te brengen/houden.

Bedankt Felix Aerts!

Iedere maand zet CD&V Heusden-Zolder een verdienstelijke inwoner van Heusden-Zolder in de spotlights! Deze maand is het de beurt aan Felix Aerts, voorzitter en bezieler van GATAB Toegankelijk Heusden-Zolder. Felix heeft van de toegankelijkheid voor gehandicapten in Gemeente Heusden-Zolder en ver daarbuiten zijn levenswerk gemaakt. Proficiat Felix en geniet van je WIJ-bier!

Bedankt Monique Veltjens!

Iedereen maand zet CD&V Heusden-Zolder iemand figuurlijk in de bloemetjes voor zijn/haar inzet voor onze gemeenschap! Onze eerste laureaat is Monique Veltjens! Zij gaat maar liefst 1000 km fietsen voor Kom op Tegen Kanker en zamelde daarvoor 5000 euro in! Wij hebben alvast ons steentje bijgedragen! Jullie toch ook? Meer info op http://www.1000km.be/. Monique geniet van je Wij-bier en heel veel succes!