CD&V Heusden-Zolder en GROEN Heusden-Zolder gaan samen één gemeenschappelijke lijst vormen met het oog op de gemeenteraadsverkiezingen van 14 oktober 2018.

Beste CD&V'ers,

Het lijsttrekkerschap van deze lijst CD&V-GROEN wordt toegewezen aan Isabelle Thielemans van CD&V. De plaatsen 2,3 en 4 zijn gereserveerd voor CD&V, alsook het lijstduwerschap – Sonja Claes.
GROEN krijgt de vijfde en zesde plaats op de lijst, en in totaal zullen 8 tot 10 kandidaten van 31een GROEN signatuur hebben.

Het progressieve imago van GROEN wordt zo gekoppeld aan de even enthousiaste ervaring van onze CD&V. Hiermee nemen we ook onze verantwoordelijkheid in de beperking van de politieke versnippering in Heusden-Zolder. Met Groen zijn we overeengekomen om ook ná de verkiezingen in de gemeenteraad als één fractie , één gemeentelijke partij CD&V-GROEN te zetelen.

We hopen natuurlijk ook met deze verenigde en versterkte lijstop uw steun én stem!

Isabelle Thielemans,

Lijsttrekker Gemeenteraadsverkiezingen 2018 CD&V - Groen